LEDIGA TJÄNSTER

Bålsta Auktionshall är ett familjeägt bolag som bedrivit auktionsverksamhet sedan år 1975. Hos oss hittar man en oerhörd bredd av varor på våra online-auktioner alla dagar i veckan. Vi säljer allt från antikviteter, design, smycken, konst, glas och porslin till fordon och verktyg. Vårt mål är att inspirera våra kunder och bjuda på sann auktionslycka, oavsett om man besöker oss på hemsidan eller i vårt showroom i Bålsta/Ekolskrog. 

Customer Service & Showroom Manager (80-100%) 

Nu expanderar vi och söker efter dig som vill skapa ett inspirerande showroom och arbeta med att ge våra kunder service på högsta nivå! 

Din roll:

  • Ansvara, tillsammans med andra kollegor, för mottagandet av kunder som hämtar inköpta varor eller lämnar in gods till försäljning
  • Ansvara för kundförfrågningar via mail och telefon
  • Iordningställa visningslokalen inför visning

Dina kvalifikationer och personliga egenskaper:

  • För att trivas i rollen är det viktigt att du uppskattar att vara social med olika sorters människor, har ett uttalat ordningssinne, hög energinivå, gillar att utveckla arbetsprocesser och skapa effektiva administrativa rutiner.
  • Du ser det som självklart att alltid ge en hög nivå på service till kunder och samarbetspartners.
  • Du tar dig engagerat och självständigt an arbetsuppgifter.
  • Du har erfarenhet och goda meriter från serviceyrke, auktionshus eller annan erfarenhet som är relevant.
  • Du har körkort

Tjänsten:

Du erbjuds en självständig arbetsroll, men med många sociala kontaktytor.  För rätt person innebär tjänsten att du får utveckla arbetsprocesser och rutiner och vara med att bygga upp ett modert auktionshus. Tjänsten är 80-100%, enligt ditt önskemål.

Varmt välkommen med din ansökan!

 

Skicka in ditt CV samt ansökningsbrev till anna@balstaauktionshall.com

Sista ansökningsdag är 7 maj, men rekrytering sker löpande.

Frågor om tjänsten besvaras av Anna Stephensen, 0762 91 94 79

 

I den här rekryteringen har vi valt annonsering och kanaler och tackar därför vänligen men bestämt nej till direktkontakt med rekryterings- och bemanningsföretag.

Hej


Frakt- & logistikansvarig 75-100%

Vi utökar vårt team och söker nu en person som har helhetsansvar för vår fraktavdelning.

Din roll:

  • Du är ansvarig för att administrera fraktbeställningar/frågor via mail och telefon      
  • Du packar inropat gods som ska skickas
  • Du åker självständigt på vissa hämtningar av inkommande gods     

Dina kvalifikationer och personliga egenskaper:

  • För att trivas i rollen är det viktigt att du uppskattar att vara social med olika sorters människor, har ett uttalat ordningssinne och är lösningsorienterad
  • Du ser det som självklart att alltid ge en hög nivå på service till kunder.
  • Du skapar lätt ordning och struktur.
  • Du tar dig engagerat och självständigt an arbetsuppgifter.
  • Du har erfarenhet och goda meriter från bud-/flyttfirma, auktionshus, lager, kundtjänst, webbhandel eller motsvarande.
  • Du har körkort.

Tjänsten:

Du är positiv och tycker att det är roligt att jobba på ett mindre företag där du har mycket kundkontakt och möter många olika människor. Du jobbar ibland i team, men även självständigt och egen initiativförmåga samt driv är viktigt. Tjänsten innebär vissa lyft samt fysiskt arbete. B-körkort är ett krav. Tjänsten är 75-100%, enligt ditt önskemål.

Varmt välkommen med din ansökan!

 

Skicka in ditt CV samt ansökningsbrev till anders@balstaauktionshall.com

Sista ansökningsdag är 7 maj, men rekrytering sker löpande.

Frågor om tjänsten besvaras av Anders Söderblom.

 

I den här rekryteringen har vi valt annonsering och kanaler och tackar därför vänligen men bestämt nej till direktkontakt med rekryterings- och bemanningsföretag.